Service en contact

Schade melden

Meld direct op een veilige en snelle manier online uw schade via uw KlantenPortal of download ons algemeen schadeformulier. Komt u er niet uit? Neem contact met ons op via 085 489 17 75. Wij staan voor u klaar. Voor meer informatie kunt u onze "Uw schade melden" brochure hier downloaden.

Adres wijzigen

Een ander adres kan gevolgen hebben voor uw verzekering(en). Geef uw nieuwe adres daarom zo snel mogelijk aan ons door. Dit kan in uw KlantenPortal, maar u kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen via ons algemene telefoonnummer, 085 489 17 75, of ons contactformulier invullen.

Contactgegevens wijzigen

Dit kan in uw KlantenPortal, maar u kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen via ons algemene telefoonnummer, 085 489 17 75, of ons een e-mail sturen.

Rekeningnummer wijzigen

Wilt u dat wij uw premie van een ander bankrekening incasseren, dan verzoeken wij u rechtstreeks contact op te nemen via ons algemene telefoonnummer, 085 489 17 75, of via e-mail.

Post ontvangen via Postex

Heeft u bericht ontvangen van Postex? Dit is onze postverwerkingsdienst. U kunt erop vertrouwen dat berichten zoals facturen en polisdocumenten die aankomen met een voorblad van Postex echt van You Sure vandaan komen. De code die u in poststukken ontvangt kunt u intypen op www.yousure.nl/post, waar u ook meer informatie over Postex vindt.

Verzekering opzeggen

Wilt u een verzekering opzeggen? Een verzekering opzeggen kan na het eerste jaar te allen tijde met een opzegtermijn van 1 maand. Bijvoorbeeld als u gaat verhuizen, een voordeliger pakket zoekt of de premie te hoog vindt.

Graag vernemen wij van u de reden, zodat wij u hierbij optimaal van dienst kunnen zijn.
Klik hier om de reden van uw opzegging te melden. Met deze informatie kunnen wij indien gewenst uw opzegging in gang zetten.

Heeft u aanvullende vragen over opzeggen, dan kunt u ook contact opnemen met onze KlantenService via telefoonnummer 085 489 17 75.

Onze KlantenService is aanwezig van maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 17.30 uur en op vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Internationaal verzekeringsbewijs (groene kaart) aanvragen

Sinds 2020 is de groene kaart wit. Dit maakt het makkelijk om er snel één uit te printen voordat u op weg gaat.

In de volgende landen is het verplicht om dit bewijs in de auto bij u te hebben: Albanië, Bosnië en Herzegovina, Iran, Israël, Marokko, Moldavië, Montenegro, Oekraïne, Servië, Tunesië, Turkije, voormalige Joegoslavische Republiek Macedonië, Rusland en Wit-Rusland. In Bulgarije is het bewijs niet verplicht, maar wel aan te raden.

Wilt u met uw auto door één van deze landen rijden? Vraag dan tijdig een internationaal verzekeringsbewijs bij ons aan door te bellen naar 085 489 17 75 of een e-mail te sturen naar info@yousure.nl

Klacht melden

Als u niet tevreden bent over ons, zoeken wij graag voor u naar een oplossing.
Telefonisch is een klacht vaak snel op te lossen; u kunt ons op werkdagen bereiken via telefoonnummer 085 489 17 75.
Het kan zijn dat wij niet met u tot een oplossing komen. Dat zouden wij heel jammer vinden.
Klikt u dan hier voor onze klachtenprocedure. Daarin leest u wat uw mogelijkheden zijn.

Overlijden melden

Een melding maken van een familielid of bekende die overleden is? Laat het ons hier weten. We beëindigen dan de verzekering of zetten deze op een andere naam.

Verzekeringskaarten


 



Bellen

Wilt u iets regelen wat niet wordt vermeld, neem dan contact met ons op via het contactformulier of per telefoon 085 489 17 75 (lokaal tarief).
Wij kunnen u meteen helpen op werkdagen van 8.30 tot 17.30 uur (vrijdag tot 17.00).


Overig

Rekeningnummer:
NL34 RABO 0102 2263 85
KvK-nummer: 34130900
BTW-nummer: NL808865213B01


Heeft u al uw KlantenPortal geactiveerd?

Al onze klanten hebben toegang tot hun persoonlijke KlantenPortal. Hiermee heeft u 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot een actueel overzicht van uw polissen en facturen, kunt u eenvoudig een schade melden of wijzigingen doorvoeren en ontvangt u belangrijke informatie. Activeer hem nu.