• Home
  • Service & Contact

Service en contact

Schade melden

Meld direct op een veilige en snelle manier online uw schade via uw KlantenPortal of download ons algemeen schadeformulier. Heeft u vragen of meldt u de schade liever over de telefoon? Neem dan contact met ons op via 085 489 17 75. Wij staan voor u klaar. Voor meer informatie kunt u onze 'Uw schade melden' brochure hier downloaden.

Wijziging doorgeven

Een wijziging doorgeven kan gevolgen hebben voor uw verzekering(en). Geef daarom, als er iets wijzigt in uw bedrijfssituatie, dit tijdig aan ons door. Dit kan in uw KlantenPortal, maar u kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen via ons algemene telefoonnummer: 085 489 17 75.

Verzekering aanpassen

Wilt u een verzekering aanpassen of opzeggen? Bijvoorbeeld als uw bedrijf gaat verhuizen, u een voordeliger pakket zoekt of de premie te hoog vindt. Een verzekering opzeggen kan na het eerste jaar te allen tijde, met een opzegtermijn van 1 maand.

Heeft u aanvullende vragen, dan kunt u ook contact opnemen met onze KlantenService via telefoonnummer 085 489 17 75 of het zakelijke contactformulier.

Onze KlantenService is bereikbaar van maandag t/m donderdag van 8.30 tot 17.30 uur en op vrijdag van 8.30 tot 17.00 uur.

Klacht melden

Als u niet tevreden bent over onze service, dan zoeken wij graag voor u naar een oplossing.
Telefonisch is een klacht vaak snel op te lossen; u kunt ons op werkdagen bereiken via telefoonnummer 085 489 17 75.
Het kan zijn dat wij niet met u tot een oplossing komen. Dat zouden wij heel jammer vinden. Neem dan contact op met een klachteninstantie.

Verzekeringskaarten


 


Bellen

Wilt u iets regelen wat niet wordt vermeld, neem dan contact met ons op via het contactformulier of per telefoon 085 489 17 75 (lokaal tarief)
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.30 tot 17:30 uur, vrijdag van 8.30 tot 17:00 uur.


Overig

Rekeningnummer:
NL34 RABO 0102 2263 85
KvK-nummer: 34130900
btw-nummer: NL808865213B01


Heeft u al uw KlantenPortal geactiveerd?

Al onze klanten hebben toegang tot hun persoonlijke KlantenPortal. Hiermee heeft u 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot een actueel overzicht van uw polissen en facturen, kunt u eenvoudig een schade melden of wijzigingen doorvoeren en ontvangt u belangrijke informatie. Activeer hem nu.