You Sure Service
Veel zaken rondom je verzekeringen kan je zelf online regelen. Zoals het wijzigen van gegevens of het melden van een schade. Wel zo makkelijk toch! Liever direct contact? Wij staan ook telefonisch en natuurlijk in één van onze vestigingen voor je klaar.
Zelf regelen
Verzekering wijzigen
Verandert er iets in jouw woon-, gezins-, persoonlijke of zakelijke situatie? Dan is het verstandig om je verzekering aan te passen zodat je voldoet aan de voorwaarden en je niet onderverzekerd bent.
Wijzig je verzekeringGegevens wijzigen
Je wilt jouw gegevens wijzigen. Je bent bijvoorbeeld verhuisd, getrouwd, gescheiden of je hebt een nieuw telefoonnummer of rekeningnummer. Dan ontvangen wij natuurlijk graag jouw nieuwe gegevens.
Wijzig je gegevensOpzeggen
Wil je één van jouw verzekeringen opzeggen? Dat maken wij niet onnodig moeilijk. Je kan dit contactformulier invullen. De voorwaarden voor het stopzetten van je verzekering vind je in je polis.
Direct opzeggenOverlijden melden
Het overlijden van een dierbare is ingrijpend. Wij wensen je heel veel sterkte in deze moeilijke periode. Er komt veel op je af. Ook veel zaken waar je helemaal niet mee bezig wilt zijn.
Overlijden meldenOverstapservice
Wil je graag overstappen naar You Sure, maar weet je niet hoe je dat met je huidige verzekeraar of verzekeringsadviseur moet regelen? Geen probleem. Wij regelen de overstap voor jou.
Direct overstappenSchade melden
Oh nee… Je fiets is gestolen. Er is een glas rode wijn over je bank gevallen. Of een collega is betrokken bij een ongeluk. Meld gemakkelijk en veilig je schade via jouw You Sure KlantenPortal.
Schade meldenVoorlopige dekking motorvoertuig
Haal je jouw nieuwe auto of motor op, op een moment dat je ons niet kan bereiken? Regel zelf je voorlopige dekking zodat je meteen de weg op kan.
Voorlopige dekking meldenHandig
Begrippenlijst
In de wereld van verzekeringen, hypotheken en anderen financiële producten bestaat veel vakjargon. Wij vinden het belangrijk dat jij begrijpt wat wij bedoelen of wat de voorwaarden zijn.
Meer informatieBetalingsachterstand
Het kan gebeuren dat je de premie van jouw verzekeringen (tijdelijk) niet kan betalen. De reden is voor ons niet belangrijk. Wij willen vooral niet dat je in de problemen komt.
Meer informatieKlachtenprocedure
Wij streven ernaar om je altijd naar tevredenheid te helpen. Heb je het gevoel dat je er met je contactpersoon niet uitkomt? Dan kan je een officiële klachtenprocedure starten.
Meer informatiePost ontvangen
Heb je post van ons ontvangen met een speciale code? Via deze pagina kan je de bijbehorende documenten inzien.
Meer informatieDocumenten
Algemene voorwaarden
In dit document vind je onze rechten en plichten. En ook die van jou.
Download documentDienstenwijzer
Hoe wij te werk gaan, lees je in dit document. Je kan altijd vrijblijvend contact met ons opnemen.
Download documentVergelijkingskaarten
Een overzicht van onze producten en diensten. Netjes op een rijtje.
Meer informatiePrivacy statement
Jouw privacy is belangrijk. Lees hier wat wij doen om jouw persoonsgegevens veilig te bewaren.
Download documentVerzekeringskaarten
De belangrijkste kenmerken van de verzekeringen van verschillende verzekeraars.
Meer informatieOverig
Veelgestelde vragen
In de wereld van verzekeringen, hypotheken en anderen financiële producten bestaat veel vakjargon. Wij vinden het belangrijk dat jij begrijpt wat wij bedoelen of wat de voorwaarden zijn.
Meer informatieKlantenPortal
Wist je dat je in het You Sure KlantenPortal een overzicht kan vinden van jouw verzekeringen? Inclusief polisvoorwaarden en eerder ingediende schades.
Inloggen KlantenPortalWij zijn You Sure
Wij adviseren je graag. Dat betekent dat onze adviseurs weten wat de voorwaarden zijn van verschillende aanbieders in Nederland. Deze kennis gebruiken wij om voor jou het beste product te vinden. Een menselijke vergelijkingstool die met je meedenkt. Wij geven altijd onafhankelijk advies. Jij maakt zelf de keuze.