Welkom bij You Sure!
Als klant van Glasz Assurantiën heten wij je van harte welkom bij You Sure. Wij zijn er trots op dat Glasz Assurantiën ervoor heeft gekozen zich bij You Sure aan te sluiten. Hierdoor mogen wij jou verwelkomen. Natuurlijk doen wij er alles aan om de financiële dienstverlening die je gewend bent, net zo goed voort te zetten. Want het draait bij ons om: ‘You’. Jij staat bij ons centraal. En daar mag je ons aan houden.
Wij onderscheiden ons door persoonlijke benadering, betrouwbaar advies, snelheid en innovatie. Voor vragen over je verzekeringen, schadegevallen en (onverhoopt) toekomstige schades kan je contact met ons opnemen via: info@yousure.nl of via 085 489 17 75. Wij brengen je dan direct in contact met jouw contactpersoon.
Geef jouw e-mailadres door
Om je goed van dienst te kunnen zijn, is het belangrijk dat wij complete en actuele contactgegevens van je hebben. Geef deze daarom direct door via dit formulier: wel zo makkelijk en binnen één minuut geregeld!
Veelgestelde vragen
Wij zijn, net als Glasz Assurantiën, een verzekeringsadviseur met aandacht voor jouw persoonlijke en financiële situatie. Je kan contact met ons opnemen als je vragen hebt over je verzekeringen. Heb je schade opgelopen? Dan helpen wij je verder met de afwikkeling hiervan.
Jazeker. Er verandert niets aan je verzekeringen. De dekking blijft hetzelfde. Net als de te betalen premie, betaalwijze en de voorwaarden. In een enkel geval ontvang je een bevestiging van de beëindiging van je verzekering van de verzekeringsmaatschappij. Dit komt door de administratieve wijziging bij de verzekeringsmaatschappij. Maak je geen zorgen; je bent en blijft goed verzekerd. Uiteraard corrigeren wij dit direct voor je.
Je verzekeringen, die momenteel bij Glasz Assurantiën zijn ondergebracht, worden binnenkort opgenomen in de administratie van You Sure. Waar je nu nog Glasz Assurantiën op je polisblad ziet staan, zie je straks You Sure op je polisblad staan. Dit verwerken wij handmatig, waardoor het wat langer kan duren voordat je deze wijziging ziet. De te betalen premie, betaalwijze, voorwaarden en dekking van je verzekeringen wijzigen niet.
Nee. Er verandert niets aan je verzekeringen. De dekking blijft hetzelfde. Net als de te betalen premie, betaalwijze en de voorwaarden. In een enkel geval ontvang je een bevestiging van de beëindiging van je verzekering van de verzekeringsmaatschappij. Dit komt door de administratieve wijziging bij de verzekeringsmaatschappij. Maak je geen zorgen; je bent en blijft goed verzekerd. Uiteraard corrigeren wij dit direct voor je.
Dit komt door de administratieve wijziging bij de verzekeringsmaatschappij. Maak je geen zorgen; je bent en blijft goed verzekerd. Uiteraard corrigeren wij dit direct voor je.
Ja. Riet zorgt voor een soepele overgang van Glasz Assurantiën naar You Sure, met de nadruk op telefonische bereikbaarheid en e-mailverkeer. Zo krijg je altijd de juiste persoon aan de lijn en worden jouw e-mails goed afgehandeld. Daarnaast blijft Riet jouw contactpersoon als zij nu ook jouw contactpersoon is.
Nee. Diederik zorgt voor een soepele overgang van Glasz Assurantiën naar You Sure. Daarna gaat Diederik geleidelijk minder werken. Via Riet blijft Diederik bereikbaar voor overleg.
Ja. Je kan contact met hen opnemen via het telefoonnummer: 085 489 17 75. Het oude telefoonnummer van Glasz Assurantiën werkt nog en schakelt vanaf 1 oktober 2024 door naar bovengenoemde telefoonnummer.
Voor pensioenadvies kan je contact opnemen met onze collega’s van Felixx® werk & inkomen via het telefoonnummer: 085 083 10 00 of via info@felixxwerkt.nl.
Felixx® werk & inkomen is, net als You Sure, onderdeel van Yellow Hive en brengt de kennis en ervaring op het gebied van pensioenen, personeelsverzekeringen, arbodienstverlening, salarisadministratie en HR-dienstverlening samen. Meer informatie vind je op www.felixxwerkt.nl.
Je kan contact met ons opnemen via het telefoonnummer: 085 489 17 75. Wij helpen je graag bij vragen of het afhandelen van een schade. Het oude telefoonnummer van Glasz Assurantiën werkt nog en schakelt vanaf 1 oktober 2024 door naar bovengenoemde telefoonnummer.
Je kan ons bereiken via het contactformulier, door een e-mail te sturen naar info@yousure.nl of door te bellen naar ons telefoonnummer 085 489 17 75.
Nee. Dit is vanaf 1 oktober 2024 niet meer mogelijk. Je kan ons bereiken via het contactformulier, door een e-mail te sturen naar info@yousure.nl of door te bellen naar ons telefoonnummer 085 489 17 75.
Ja. Dit is mogelijk tot 1 januari 2025. Dan sluit het kantoor in Arnhem en vanaf dat moment ben je van harte welkom op ons nieuwe adres in Renkum (adres: Nieuweweg 1, 6871 CA). Vanzelfsprekend ben je ook welkom in één van onze andere vestigingen.
Nee. Het postadres van Glasz Assurantiën vervalt op 1 oktober 2024. Een poststuk kan je voortaan sturen naar het postbusadres van You Sure: postbus 4054, 2980 GB Ridderkerk.
Let op: post ontvangen op het postadres in Arnhem wordt niet automatisch doorgezonden naar het postbusadres van You Sure.
Wat vervelend dat je schade hebt! Natuurlijk helpen wij je graag op weg. Je kan online je schade melden of neem contact met ons op via ons telefoonnummer: 085 489 17 75.
Neem hierover contact met ons via ons telefoonnummer: 085 489 17 75.
Dit kan voorkomen. Door de administratieve wijziging bij de verzekeringsmaatschappij kan het zijn dat wij (You Sure) vanaf 1 oktober 2024 de verzekeringspremie innen. Mocht dit het geval zijn, dan verandert er niets aan je verzekeringen. De dekking blijft hetzelfde. Net als de te betalen premie, betaalwijze en de voorwaarden. De te betalen premie wordt voortaan door ons geïncasseerd (incassant ID: NL73ZZZ341309000000).
Dit kan voorkomen. Door de administratieve wijziging bij de verzekeringsmaatschappij kan het zijn dat wij (You Sure) vanaf 1 oktober 2024 jou een factuur sturen om de verzekeringspremie te innen. Mocht dit het geval zijn, dan verandert er niets aan je verzekeringen. De dekking blijft hetzelfde. Net als de te betalen premie, betaalwijze en de voorwaarden. Let wel op het gewijzigde rekeningnummer (NL34 RABO 0102 22 63 85).
Dat klopt! You Sure incasseert aan het einde van elke maand voor de eerstvolgende betaalperiode. Dit verandert niets aan de dekking van jouw verzekeringen. Ondervind je door de nieuwe incassodatum betalingsproblemen? Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Dan vinden we samen een oplossing.
Nee. Dit is vanaf 1 oktober 2024 niet meer mogelijk. Op dit moment zijn wij druk bezig met het inrichten van jouw persoonlijke KlantenPortal. In jouw persoonlijke You Sure KlantenPortal vind je een overzicht van alle verzekeringen die je bij ons hebt ondergebracht. Inclusief de voorwaarden en polissen. Je ontvangt hier binnenkort meer informatie over van ons. Het kan zijn dat op dit moment nog niet al je verzekeringen zichtbaar zijn. Daar wordt hard aan gewerkt.
Op dit moment zijn wij druk bezig met het inrichten van jouw persoonlijke KlantenPortal. In jouw persoonlijke You Sure KlantenPortal vind je een overzicht van alle verzekeringen die je bij ons hebt ondergebracht. Inclusief de voorwaarden en polissen. Je ontvangt hier binnenkort meer informatie over van ons. Het kan zijn dat op dit moment nog niet al je verzekeringen zichtbaar zijn. Daar wordt hard aan gewerkt.
Goed advies is nog maar het begin
Je leert ons kennen als een betrokken, betrouwbare, competente, dynamische, gedurfde en opgewekte organisatie.
Onze missie
Wij zijn de verzekerings- en hypotheekadviseur met oog voor het financieel belang van de klant. Betrouwbaar, competent en dynamisch met een innovatieve aanpak. Het draait bij ons om ‘You”. De klant staat bij ons centraal. En daar mag je ons aan houden.
Onze visie
Voor ons is een persoonlijke band erg belangrijk. Zonder vertrouwen geen persoonlijke band. Daarom nemen wij de moeite om je goed te leren kennen en te begrijpen. Of dit nu is in één van onze vestigingen, telefonisch, per e-mail of op onze website. Wij streven ernaar dat jij je belangrijk voelt. Ons motto is dan ook niet voor niets: goed advies is nog maar het begin.
Wij zijn You Sure
Wij adviseren je graag. Dat betekent dat onze adviseurs weten wat de voorwaarden zijn van verschillende aanbieders in Nederland. Deze kennis gebruiken wij om voor jou het beste product te vinden. Een menselijke vergelijkingstool die met je meedenkt. Wij geven altijd onafhankelijk advies. Jij maakt zelf de keuze.