Welkom bij You Sure!
Als klant van Assurantiekantoor Schriks heten wij je van harte welkom bij You Sure. Wij zijn er trots op dat Assurantiekantoor Schriks ervoor heeft gekozen zich bij You Sure aan te sluiten. Hierdoor mogen wij jou verwelkomen. Natuurlijk doen wij er alles aan om de financiële dienstverlening die je gewend bent, net zo goed voort te zetten. Want het draait bij ons om: ‘You’. Jij staat bij ons centraal. En daar mag je ons aan houden.
Wij onderscheiden ons door persoonlijke benadering, betrouwbaar advies, snelheid en innovatie. Voor vragen over je verzekeringen, schadegevallen en (onverhoopt) toekomstige schades kan je contact met ons opnemen via: info@yousure.nl of via 085 489 17 75. Wij brengen je dan direct in contact met jouw contactpersoon.
Geef jouw e-mailadres door
Om je goed van dienst te kunnen zijn, is het belangrijk dat wij complete en actuele contactgegevens van je hebben. Geef deze daarom direct door via dit formulier: wel zo makkelijk en binnen één minuut geregeld!
Veelgestelde vragen
Wij zijn, net als Assurantiekantoor Schriks, een verzekerings- en hypotheekadviseur met aandacht voor jouw persoonlijke en financiële situatie. Je kan contact met ons opnemen als je vragen hebt over je verzekeringen en hypotheken. Heb je schade opgelopen? Dan helpen wij je verder met de afwikkeling hiervan.
Jazeker. Er verandert niets aan je verzekeringen. De dekking blijft hetzelfde. Net als de te betalen premie, betaalwijze en de voorwaarden. In een enkel geval ontvang je een bevestiging van de beëindiging van je verzekering van de verzekeringsmaatschappij. Dit komt door de administratieve wijziging bij de verzekeringsmaatschappij. Uiteraard corrigeren wij dit direct voor je. Maak je geen zorgen; je bent en blijft goed verzekerd.
Je verzekeringen, die momenteel bij Assurantiekantoor Schriks zijn ondergebracht, worden binnenkort opgenomen in de administratie van You Sure. Waar je nu nog Assurantiekantoor Schriks op je polisblad ziet staan, zie je straks You Sure op je polisblad staan. Dit verwerken wij handmatig, waardoor het wat langer kan duren voordat je deze wijziging ziet. De te betalen premie, betaalwijze, voorwaarden en dekking van je verzekeringen wijzigen niet.
Nee. Er verandert niets aan je verzekeringen. De dekking blijft hetzelfde. Net als de te betalen premie, betaalwijze en de voorwaarden. Maak je geen zorgen; je bent en blijft goed verzekerd.
Dit komt door de administratieve wijziging bij de verzekeringsmaatschappij. Uiteraard corrigeren wij dit direct voor je. Maak je geen zorgen; je bent en blijft goed verzekerd.
Bestaande hypotheekdossiers worden overgenomen door You Sure. Voor vragen over jouw lopende hypotheek kan je contact met ons opnemen via het telefoonnummer: 085 489 17 75. Onze hypotheekadviseurs helpen je graag verder.
Ja. Johan zorgt voor een soepele overgang van Assurantiekantoor Schriks naar You Sure. Daarnaast blijft Johan jouw contactpersoon als hij nu ook jouw contactpersoon is.
Ja. Je kan contact met hen opnemen via het telefoonnummer: 085 489 17 75. Het oude telefoonnummer van Assurantiekantoor Schriks werkt nog en schakelt vanaf 1 november 2024 door naar bovengenoemde telefoonnummer.
Voor pensioenadvies kan je contact opnemen met onze collega’s van Felixx® werk & inkomen via het telefoonnummer: 085 083 10 00 of via info@felixxwerkt.nl.
Felixx® werk & inkomen is, net als You Sure, onderdeel van Yellow Hive en brengt de kennis en ervaring op het gebied van pensioenen, personeelsverzekeringen, arbodienstverlening, salarisadministratie en HR-dienstverlening samen. Meer informatie vind je op www.felixxwerkt.nl.
Geen zorgen. You Sure biedt ook het volledige assortiment van financiële producten van de RegioBank aan.
Voor vragen over je bankzaken kan je vanaf 1 november 2024 direct contact opnemen met de RegioBank zelfstandig adviseur You Sure in Asten door een e-mail te sturen naar bankzaken@yousure.nl of door te bellen naar ons telefoonnummer 085 489 17 75 (kies voor optie 3).
Je kan contact met ons opnemen via het telefoonnummer: 085 489 17 75. Wij helpen je graag bij vragen of het afhandelen van een schade. Het oude telefoonnummer van Assurantiekantoor Schriks werkt nog en schakelt vanaf 1 november 2024 door naar bovengenoemde telefoonnummer.
Je kan ons bereiken via het contactformulier, door een e-mail te sturen naar info@yousure.nl of door te bellen naar ons telefoonnummer 085 489 17 75.
Ja, onze collega’s van Assurantiekantoor Schriks blijven werkzaam in het kantoor aan de Markt 14 in Asten. Vanzelfsprekend ben je ook welkom op één van onze andere vestigingen.
Ja. Dit wijzigt niet. Een poststuk kan je voortaan ook sturen naar het postbusadres van You Sure: postbus 4054, 2980 GB Ridderkerk.
Wat vervelend dat je schade hebt! Natuurlijk helpen wij je graag op weg. Je kan online je schade melden of neem contact met ons op via ons telefoonnummer: 085 489 17 75.
Neem hierover contact met ons via ons telefoonnummer: 085 489 17 75.
Dit kan voorkomen. Door de administratieve wijziging bij de verzekeringsmaatschappij kan het zijn dat wij (You Sure) vanaf 1 november 2024 de verzekeringspremie innen. Mocht dit het geval zijn, dan verandert er niets aan je verzekeringen. De dekking blijft hetzelfde. Net als de te betalen premie, betaalwijze en de voorwaarden. De te betalen premie wordt voortaan door ons geïncasseerd (incassant ID: NL73ZZZ341309000000).
Dit kan voorkomen. Door de administratieve wijziging bij de verzekeringsmaatschappij kan het zijn dat wij (You Sure) vanaf 1 november 2024 jou een factuur sturen om de verzekeringspremie te innen. Mocht dit het geval zijn, dan verandert er niets aan je verzekeringen. De dekking blijft hetzelfde. Net als de te betalen premie, betaalwijze en de voorwaarden. Let wel op het gewijzigde rekeningnummer (NL34 RABO 0102 22 63 85).
Dat klopt! You Sure incasseert aan het einde van elke maand voor de eerstvolgende betaalperiode. Dit verandert niets aan de dekking van jouw verzekeringen. Ondervind je door de nieuwe incassodatum betalingsproblemen? Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Dan vinden we samen een oplossing.
Op dit moment zijn wij druk bezig met het inrichten van jouw persoonlijke KlantenPortal. In jouw persoonlijke You Sure KlantenPortal vind je een overzicht van alle verzekeringen die je bij ons hebt ondergebracht. Inclusief de voorwaarden en polissen. Je ontvangt hier binnenkort meer informatie over van ons. Het kan zijn dat op dit moment nog niet al je verzekeringen zichtbaar zijn. Daar wordt hard aan gewerkt.
Goed advies is nog maar het begin
Je leert ons kennen als een betrokken, betrouwbare, competente, dynamische, gedurfde en opgewekte organisatie.
Onze missie
Wij zijn de verzekerings- en hypotheekadviseur met oog voor het financieel belang van de klant. Betrouwbaar, competent en dynamisch met een innovatieve aanpak. Het draait bij ons om ‘You”. De klant staat bij ons centraal. En daar mag je ons aan houden.
Onze visie
Voor ons is een persoonlijke band erg belangrijk. Zonder vertrouwen geen persoonlijke band. Daarom nemen wij de moeite om je goed te leren kennen en te begrijpen. Of dit nu is in één van onze vestigingen, telefonisch, per e-mail of op onze website. Wij streven ernaar dat jij je belangrijk voelt. Ons motto is dan ook niet voor niets: goed advies is nog maar het begin.
Wij zijn You Sure
Wij adviseren je graag. Dat betekent dat onze adviseurs weten wat de voorwaarden zijn van verschillende aanbieders in Nederland. Deze kennis gebruiken wij om voor jou het beste product te vinden. Een menselijke vergelijkingstool die met je meedenkt. Wij geven altijd onafhankelijk advies. Jij maakt zelf de keuze.